zaterdag 22 augustus 2009

RSS-feeds samenvoegen

Ik heb de RSS-feeds van de 12dingen-cursisten samengevoegd met xFruits. Hieronder de URL's, zodat je ze in je RSS-reader kunt zetten:
Berichten: http://www.xfruits.com/wilmaverheul/?id=75108
Reacties: http://www.xfruits.com/wilmaverheul/?id=75221

Ik snap niet zo goed hoe mijn evaluatie de publicatiedatum 31 december 1969 heeft kunnen krijgen, maar voor de rest ziet het er goed uit.

Ikzelf heb er m.b.v. xFruits nog een mailnotificatie van gemaakt, zodat ik een bericht in m'n mailbox krijg wanneer er weer iets nieuws is gepost.


Ik las op de blog van Ellen over Feedweaver en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om ook hierin de feeds samen te voegen, maar helaas kreeg ik 12x de foutmelding "It appears that the source is not a valid RSS feed", dus hou ik het voorlopig maar op xFruits. Jammer, want vooral de filteroptie in Feedweaver sprak me erg aan!

4 opmerkingen:

  1. Dat is handig! Heb ze meteen toegevoegd aan de RSS. Vooral de reacties heb ik niet kunnen volgen. Dus ik weet pas sinds vandaag dat ik reageer als - en ik weet niet waarom.... Ik moet kennelijk ergens iets instellen, maar ik weet niet waar. Iemand een idee?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weergave kan je wijzigen in je profiel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pffff, het is gelukt geloof ik, (-) ben weer Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen