donderdag 13 augustus 2009

Ding 9: Speeltijd

Inmiddels heb ik een week speeltijd gehad, waarin ik mijn ogen en oren wat meer de kost heb gegeven. Allereerst wilde ik net zo'n leuke gadget als Ellen en heb ik op LibraryThing een account gemaakt. Als luie gebruiker heb ik alleen wat boeken met plaatjes toegevoegd en hoewel het me leuk lijkt om al mijn boeken hierin te zetten, denk ik niet dat ik dat ga doen. Want ik wil natuurlijk niet elke catalogus afzonderlijk te hoeven doorzoeken, maar gewoon alle catalogi in één keer!

Verder heb ik me deze week wat meer verdiept in de Twitterwereld, maar daar kom ik later nog op terug in mijn evaluatie.

Tenslotte heb ik net als Hendri rondgekeken op Last.fm (na de column van Nico Dijkshoorn gelezen te hebben) en voor iemand die de muziek niet meer zo bijhoudt tegenwoordig en die dus niet prat gaat op exclusiviteit is deze associatieve site helemaal geweldig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten